.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین خبرها از استادیوم شهید وطنی قائمشهر
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش شمال نیوز،  حسن رنگرز با اشاره به آخرین اقدامات برای اجرای عملیات پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اظهار کرد: پس از اجرای فرآیند قانونی انتخاب مشاور و پیمانکار پروژه‌ی احداث چمن طبیعی این ورزشگاه، عملیات اجرایی از هفته پیش رو با سرعت آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به انجام مراحل قانونی ترک تشریفات افزود: از حمایت و مشاوره‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بویژه از شکیبایی و متانت مردم شریف و ورزش‌دوست، خاصه هواداران پرشور و باتعصب تیم محبوب نساجی بعنوان تنها نماینده‌ی استان مازندران در لیگ برتر کشور و همچنین نقش بسیار مؤثر استانداری مازندران در این دستاورد بزرگ ورزش استان تقدیر و تشکر خالصانه دارم .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: همزمان با این مهم؛ تدابیر لازم در خصوص مذاکره با پیمانکار٬ دیگری جهت جمع‌آوری و انتقال چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی به نقطه‌ای دیگر به‌منظور ایجاد زمین مناسب برای تیم‌های پایه نساجی و شهرستان قائم‌شهر اتخاذ و به اجرا درآمده است.

رنگرز ادامه داد: قطعا همکاری و همدلی مسوولان و نمایندگان در هر امری بویژه اجرای چنین پروژه‌هایی بسیار اثربخش بوده که در این راستا از همه‌ی آنهایی که برای خواست مردم و هوادارن تلاش کردند سپاسگزارم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم بزرگ نساجی گفت: امیدوارم به‌زودی در کنار هواداران عزیز شاهد پیروزی‌ها و افتخارآفرینی‌های باشگاه محبوبمان در مستطیل سبز استادیوم شهید وطنی باشیم ./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.